Ajattelin järjestää semmoisen kerroksen, että laitan viiteen korttiin jotain ja jätän tilaa ja lähetän seuraavalle ja hän jatkaa ja häneltä toiselle seuraavalle jatkoon. Kunnes viimeinen on tehnyt osuutensa ja lähettää minulle. Mä laitan arpomalla jokaiselle yhden kortin. Onko kiinnostuneita? Tarvitsen minun lisäksi neljä henkilöä. Pami ehti kiinnostua, entä muut?

1. MINÄ

2. PAMI

3. TATSI

4. TAINA

5. ALISA

TÄYNNÄ!

Kortit lähetetty Pamille. Toivottavasti teille sopii että laitatte jokainen yksi postari+osoite kuoreeseen, niin saatte lopuksi yhden kortin viidestä. Onko Pamilla Tatsin osoite? Entä Tatsilla Tainan ja Tainalla Alisan?Kirjeessä on lappu missä on mun osoitteeni niin Alisa saa mun osoitteen johon lähettää kortit. Lappuun kirjoitin myös kysymyksen että kiinnostaisiko teitä päinvastaiseen suuntaan sama juttu, eli laittaisin viisi uutta korttia Alisalle ja hän Tainalle->Tatsille->Pamille viimeistelyyn ja sit minulle ja sitten teille jaettavaksi?