No niin, Saksan matka takana. Lähdin 7 kesäkuuta varhain aamulla airplane.gif kohti Hampurin lentokenttää ja siellä Hampurin juna-asemalla tapasin camfrog ystävääniguy_handsacrossamerica.gif ja me jatkoimme matkaa junalla lähelle Hannoveria.
8.6. olin ihan kipeä, päänsärky ja huono olosmile_sick.gif...Aika meni lepäillen.smile_yawn.gif Harmitti tää juttu. Illalla Qatarilainenguy_handsacrossamerica.gif kaveri liittyi seurueeseen.
9.6. toinen suomalaisystäväni girl_handsacrossamerica.gifliittyi seurueeseen. Kävimme ostoksilla ja katselemassa kaupunkia. Illalla grillattiin iranilaisherkkuja.smile_tongue.gif(kaverit ovat Iranista kotoisin).
445769.jpg Tosi hyvää tummaa olutta.

Saksassa on paljon kauniita rakennuksia.
10.6. Lähdimme Frankfurtiin junalla. Matka kesti noin kuusi tuntiaclock.gif ja neljä junanvaihtoja.smile_omg.gif Huh... Frankfurtin juna-asemalla tapasin camfrog ystävääni Bastianinguy_handsacrossamerica.gif. Syötiin yhdessä kebabrullia. Sitten olimme yhden iranilaismiehen 33v. synttärilläcake.gif eräässä puistossa.
Juotiin pari paukkua ja pidimme vuorottellen puheita. Sitten lähdimme Camfrog-partyyn. Siellä oli paljon porukkaa, minun mielestäni oli noin 500 mutta lippuja oli myyty 700...hmm... en tiedä pitikö paikkaansa... Mutta oli mukavaa tavata camfrog ystäviä siellä ja tehdä enemmän tuttavuuksiasmile_secret.gif. Juhlimme ja valvoimme aamuneljään. Sit lähdimme juna-asemalle odottamaan paluujunaa, puoli kuudelta se vihdonki lähti ja 12:lta olimme perillä ja kävimme syömässä pizzaapizza.gif ja levättiin. Illemmalla kävimme maaseudullaisland.gif kävelyllä. Heinäkuun tuoksu leijasi... vaikka on vasta kesäkuun 11 päivä...siellä on jo heinätyöt menossa.
12.6. Lähdimme Hannoveriin erääseen toimistoon joka toimi museona nykyään, siellä lajiteltiin juutalaiset, mihin leireihin he joutuivat. Siellä oli vain kuvia ja tekstejä saksaksi, joten meni vähän yli.... Oli tosi kuuma päivä, +35sun.gif.
Lajittelukeskus ennen                               ja nyt.

Sitten kävimme buffettiravintolaan syömään, sen jälkeen lähdettiin katsomaan Hannoverin jalkapallostadioniasoccerball.gif. Siellä oli riittävästi porukkaa ja turisteja. Yhdellä miehellä oli suuri lappu kädessä, hän etsii lippua ruotsi-joku maa jalkapallo-otteluun ja on valmis maksamaan money.giftuhat euroa!! Huh!
Hannoverin jalkapallostadionilla    Stadionin vieressä ulkoilmapubissa
Menimme stadionin viereen telttapubiin juomaan olutta ja seuraamaan erästä jalkapallo-ottelua tv-tykistä, en nyt muista mikä maat oli ottelussa. Tunnelma oli mukava siellä.
Vesipiippu                                                Kahvilassa on kivoja tauluja
Illalla kävimme arabialaiskahvilassa juomassa teetä, siellä muut polttelivat vesipiippua ja joivat jotain esim, teetäcoffee.gif. Tunnelma siellä on kuin olisin itse arabimaassa tuhat ja yhden yön sadussa...
13.6. Saatoimme suomalaisystäväämme Hannoveriin juna-asemalle kun hän jatkoi matkaansa. Me kolme katseltiin vähän Hannoverin keskustaa ja sit lähdettiin takas ja vietimme rauhallisen koti-illan.
446092.jpgJuutalaiskorttelissa muistomerkki
14.6 aamuneljältä jouduin heräämään, voi että oli ihan väsysmile_yawn.gif... mutta pakko oli herätä ja lähteä Hannoveriin että ehdin Hampurin junaan, ehdin tipalla. Hampurista lentoairplane.gif kotiin, mieli oli maassasmile_sad.gif... Saksassa oli mukavaa... Danke!rose.gif